۹ پاسخ

ساده رو دکترم ۸ ساعت ۲ونیم سی سی گفت بخور اما این اندازه اینقدر کمه اثر نمیکرد
نخوردم
قرقره کن

اب لیمو و عسل بخور

قرقره کن بهتره.

دیفن هیدرامین ساده اشکالی نداره

عزیزم منم گلوم درد میکرد رفتم دکتر گفت دیفن هیدرامین قرقره کنم بریزم بیرون

قرقره کن بریز دور

قرقره کن بریز دور، آبجوس عسل بخور

نه اصلا ضرر داره خیلی

قرقزه کن بهتره

سوال های مرتبط

مامان مانلی🩷🩷 مامان مانلی🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری