منم آبریزش بینی دارم شدید !!!!! دماغ برام نمونده دیگه دیروز از دکتر پرسیدم گفت فقط شربت دیفن هیدرامین میتونی بخوری و استامینفون همین چیز دیگه اجازه نداری بخوری
برای آبریزش اموکسی خوب نیست که
میتونی سیتریزین بخوری شبی یکی یا ۱۲ساعت یکی دکتر به من داد
دیفن هیدرامین غرغره کن و مایعات زیاد بخور .لیموترش و چای کمرنگ و کمی عسل طییعی هم عالیه
نه عزیزم دیفن هیدرامین غرغره کن با آب نمک
اموکسی ۵۰۰بخور هر۸ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.