۵ پاسخ

منم آبریزش بینی دارم شدید !!!!! دماغ برام نمونده دیگه دیروز از دکتر پرسیدم گفت فقط شربت دیفن هیدرامین میتونی بخوری و استامینفون همین چیز دیگه اجازه نداری بخوری

برای آبریزش اموکسی خوب نیست که

میتونی سیتریزین بخوری شبی یکی یا ۱۲ساعت یکی دکتر به من داد

دیفن هیدرامین غرغره کن و مایعات زیاد بخور .‌لیموترش و چای کمرنگ و کمی عسل طییعی هم عالیه

نه عزیزم دیفن هیدرامین غرغره کن با آب نمک
اموکسی ۵۰۰بخور هر۸ساعت

سوال های مرتبط