خانوما من یرما خوردم سیتریزین میتونم بخورم بزا ابریزش بینی؟؟

۵ پاسخ

توي تاپيك هام نسخه خودمو توضيح دادم
دكترم گفت بخورم

ديفن هيدرامين بخور
هر ٨ ساعت

منم ابریزش و عطسه شدید داشتم رفتم دکتر دس نئوتادین داد

عزیزم دکتر من که گفته بود فقط استامینوفن بدون کدئین

اره دکترم بهم داد

سوال های مرتبط