۳ پاسخ

نه ندارن اما من بردم برا قد و وزنش اما ثبت نمیکنن

نه ندارن

نه
من برا واکسن دوماهگیش رفتم گف برای چهارماهگیش بیا

سوال های مرتبط

مامان 🎀دلوین🎀 مامان 🎀دلوین🎀 ۱۱ ماهگی
مامان یسنا ❤️صدرا🤍 مامان یسنا ❤️صدرا🤍 ۱۷ ماهگی