سلام خانوما انار خوبه در بارداری

۱۵ پاسخ

همع میوه ها خوبن گلم فقط باید نگاه به بدن خودت بکنی ومصرف بکنی و اینکه قند انار بالاست و هر نصف میوه ی واحد حساب میشه

عالیه صبح جمعه ناشتا بخوری سوره یس بهش بخون بخور .

ببخشی گلم اومدم زیرتاپیکت سیسمونی آنلاین دارم باقیمت مناسب و باورنکردنی فعالیت هم روبیکاوهم واتساپ خوش حال میشم یه سربه سیسمونی عسل جونی من بزنید 🥺🥺🥺
زودی بیاتاجاواسه عضوشدن داریم 😍😍😍🏃🏃🏃
اینم آیدی روبیکام پیام بزارین عضوتون کنم عزیزای دل فقط بگین که از برنامه گهواره هستین مچکرم☺️☺️☺️
@HasbiAllah7890
آیدیم خدمت شما 🙏🌹

اره فقط دو ماه اخر نباید خورد

با احتیاط عالیه
دونه هاش گاهی پدر دربیاره😁

اره گلم

من خيلی خوردم

عالیهه

اره خیلی

عالیهههه

بله ولی به اندازه

فقط دونه هاش ممکنه یبوست بیاره

میگن خوبه من میخورم
گ
ولی اگه یبوست داری آبشو بخور

آره خوبه

اره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان اسرا مامان اسرا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتین مامان آرتین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری