۸ پاسخ

من شب میبرم چون تو طول روز معمولا حیاط هس خونه نمیمونه سردش میشع

ن من همیشه صبح میبرم حموم

اره چون روزا آب نمیاد

بخاژر سرما نمیبرم

اگ کثیف بشه خیلی، معمولا بیشتر نزدیک ظهر یا ظهر میبرمش تابستون باشه عصرا یا دم غروب ک باباش از کار میاد میره حموم باهاش میره

همین ساعت میبرم معمولا

زمستون نه سرده مریض میشن

بیشتر شبا میبرم

سوال های مرتبط