مامانا هفته سیزده جنسیت نشون میده

۱۴ پاسخ

بچه چندمه الان بارداری

خیلی میترسم از طبیعی

وای خوشبحالت کاش منم سزارین بشم

عه اختیاری سزارین کردی

خیلی سخته آدم باور نمیکنه

اره ب من انتی گفت دختره انومالی هم گفت دختره

سزارین شدی

اکثرا هرکی ان تی رفته و تشخیص دادن آنومالی تغییر کرده واسه همینه میگن ۱۸ هفته به بعد دقیقه...مورد داشتیم تا ماه نهم گفتن دختره به دنیا اومده دیدم بهههههه پسره😂خودم بودم

خدایا شکرت اگه توی سیزده هفته نشون بده من انگار دهم آذر ماه میشم سیزده هفته برم باید نشون بده

شما چند هفته رفتی

بله نشون میده دکتر خوب دستگاه سونو خوب همون دوازده هفته جنسیت دقیق نشون داده میشه

زود ترین هفته کیه سونو نشون میده

پس چند هفته بری نشون میده

من احتمال داد نشون نداد کامل گفت زوده

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۸ ماهگی
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یاشارکوچولو مامان یاشارکوچولو ۷ ماهگی
مامان شبنم مامان شبنم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهدیار وتو دلی مامان مهدیار وتو دلی هفته هفدهم بارداری