دخترا من هوس کباب کوبیده کردم میتونم بخورم خیلی دلم میخواد 🥲

۱۸ پاسخ

کوبیده خونگی خوبه اگه کوبیده از بیرون می‌خوای بگیری جگر سفید و دل و قل به چرخ شده ضررداره

بله چرا ضرر داشته باشه ؟؟؟؟

ببخشی گلم اومدم زیرتاپیکت سیسمونی آنلاین دارم باقیمت مناسب و باورنکردنی فعالیت هم روبیکاوهم واتساپ خوش حال میشم یه سربه سیسمونی عسل جونی من بزنید 🥺🥺🥺
زودی بیاتاجاواسه عضوشدن داریم 😍😍😍🏃🏃🏃
ارسال به سراسر ایران داریم 😍😍😍
اینم آیدی روبیکام پیام بزارین عضوتون کنم عزیزای دل فقط بگین که از برنامه گهواره هستین مچکرم☺️☺️☺️
@HasbiAllah7890
آیدیم خدمت شما 🙏🌹
خوشحال میشم سری به تاپیک هام بزنیدوکارامون ببینید🥹🥹🙏🌹

بچت پسره،بخور نوش جونت

چرانتونی بخوری نوش جان
فقط میگن ماهی های جیوه دار،خوردن جیگرزیادازحد،آب هویج،زعفرون ،زرشک ایناضررن

ضرر نداره مگه جگره ک بترسی

اره بابا چرا نتونی بخور نوشجونت

اره چرا نشه من وقتی هفته تو بودم خیلی خوردم

اره چرا نخوری گوشته پروتینه بخور

منم همین طورم خیلی هوس کردم

منی ک متنفر شدم ازش🤦‍♀️

بخور عزیزم ضرر نداره فقط جیگر گوسفندی یا گاوی ضرردداره هم زرشک و زعفران بیش از حد

چقدر دلم میخواد یه چیز هوس کنم🥲😂😂فعلا خبری نیست😁🤰

جیگر ضرره عزیزم

اره عزیزم نوش جونت

اره نوش جونت خیلی هم عالی اتفاقا

اره عزیزم ضرر نداره که با خیال راحت بخور نوش جونت🩷

چرا فکر میکنید ضرر دار من کلن کوبید هرچی میخورم

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان فاطی مامان قلب مامان فاطی ۱ ماهگی