خانم ها من به شدت هوس چیزبرگر و کوبیده کردم بخورم مشکلی نداره؟

۶ پاسخ

زیاده روی نکن که معده ات بهم نریزه خدایی نکرده

بخور عزیزم نوشجونت تو بارداری فقط نباید زیاده روی کنی

کوبیده که مشکلی نداره فقط گوشتش کامل پخته باشه

نه برگر کم‌بخور ولی کوبیده عالیه

یه بار اشکالی نداره

خودت تو خونه درست کن بخور،یا اینکه از جای مطمئن آماده بخر،هرچیزی به اندازه مانعی نداره

سوال های مرتبط

مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان آیناز مامان آیناز هفته سیزدهم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌ونهم بارداری