۵ پاسخ

یه کم سنگینه

من جیگر دادم ریز ریز کن بزار دهنش

من حتی ب بچه م ۱۱ماهش گوشت مرغ نمیدم چ برسه گوسفند هم سنگینه براشون هم انگل میگیرن زود گوشت بدیم ...فقط میزارم تو سوپاش

نه معلومه كه خوب نيست

اره خوبه براش فق قشنگ پخته باشه دل درد نشه

سوال های مرتبط

مامان مـاهان و فندوق مامان مـاهان و فندوق ۱۶ ماهگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان نیکان وتودلی مامان نیکان وتودلی ۲ سالگی