نه نمیدونم چرا هر کس ی دلیل میگه
واسه من سن جنین تو سونوم ی هفته بیشتره
انگار قبل پریودیم باردار بودم😑
برای منم دو هفته با تاریخ سونو فرق داره الان باید طبق پریودم 20هفته باشم
منم گهوارع زده 9 هفته و 4 روز در صورتی ک طبق سونو 7 هفته و 2 روزمه😐
نه والا دو هفته فرق دارن🤣
نه نبود
نه تاریخ بهداشت از من ۸روز جلوتره از تاریخ سنو
برامن دکترم اول حساب کردفقط یکی دوروزبااونی که توسونوگفتن فرق داره
نه نبود
نه عزیزم برا من یکی نبود
ببخشی گلم اومدم زیرتاپیکت سیسمونی آنلاین دارم باقیمت مناسب و باورنکردنی فعالیت هم روبیکاوهم واتساپ خوش حال میشم یه سربه سیسمونی عسل جونی من بزنید 🥺🥺🥺
زودی بیاتاجاواسه عضوشدن داریم 😍😍😍🏃🏃🏃
اینم آیدی روبیکام پیام بزارین عضوتون کنم عزیزای دل فقط بگین که از برنامه گهواره هستین مچکرم☺️☺️☺️
@HasbiAllah7890
آیدیم خدمت شما 🙏🌹
خوشحال میشم سری به تاپیک هام بزنیدوکارامون ببینید🥹🥹🙏🌹
من دقیق یکی بود
ن به هفته عقب بود سونو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.