۲ پاسخ

خوش بحالت اگ سرگیجه یا حال بدی داشتی اب قند اینا بخور نیاز ب دکتر نیس قند پایین بهتره میتونی هرچی بخوری هرچیه خوشمزم ک شیرینه بخور راحت باش

من‌قندم ۷۴

سوال های مرتبط

مامان قصد بارداری مامان قصد بارداری ۲ ماهگی
مامان مامان گل پسرا مامان مامان گل پسرا ۵ ماهگی
مامان ارکان مامان ارکان ۷ ماهگی