ورم پاهام طبیعیه ؟

تصویر
۱۱ پاسخ

پای راستت بیشتره انگاری برو دکتر

من کاش پاهام ورم میکردزدع ب بینیم ولبام🤣🤣

من ورم نکردم توی بارداری

نمک رو‌کلا از برنامه غذاییت حذف کن

پای راستت ورمش بیشتره...
علائم دیگه آیی نداری ؟
سردرد تهوع سرگیجه تاری‌دید؟
باید‌بری دکتر
ورم یکطرفه خطرناکه

ی پا ورم داره خوب نیست برو پیش دکتر

پاهات آویزون بود پاهاتو بزن به دیوار خون برمیگرده

پای راستت ورمش بیشتره ،حتما برو دکتر خوب نیست

یه سر برو پیش دکترت یا بیمارستان خیالت راحت شه

نه طبیعی نیست

پای راستت ورم داره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۲ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان برسام مامانش 😍 مامان برسام مامانش 😍 ۱۳ ماهگی
مامان رایا🩷🩷 مامان رایا🩷🩷 ۳ ماهگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سیدحسین😍🪷 مامان سیدحسین😍🪷 ۱۱ ماهگی