۴ پاسخ

وزنش خوب بوده من ک رفتم ۱۸۰۰بود

من ۳۲ رفتم ۲ بود ۳۷ ۳ کامل

برا من ۳۵ هفته ۲۶۰۰ بود

نرمال بوده الآنم 2و 800شایدم بیشتر

سوال های مرتبط

مامان دلوین🥰و دایان❤ مامان دلوین🥰و دایان❤ ۱ ماهگی