۴ پاسخ

من زن داداشم داده بود برا قند هست یه پودر مانندی هم هست آزمایشگاه میده تو ۲سری باید خورد

اره من زیر ۲۰ هفته دادم

من تاالان دوبار دادم بخاطر قند

اره اگه مشکل قند داشته باشی دکتر میگه بده

سوال های مرتبط

مامان عیدی خدا مامان عیدی خدا هفته نوزدهم بارداری