ن اشکال نداره دکتر ب منم گفت بزار خودش هر وقت افتاد برشدار
بخیه یا حلقه ؟
دکتر به من گفت اگر زود افتاد گاز استریل بزار روش پوشک کن من انجام دادم خیلی خوب بود
نه عزیزم من دکتر بهم گف از در همین اتاق ک رفتین بیرون پانسمانش افتاد مشکلی ندارع
به روش بخیه بوده یا حلقه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.