من امشب مردم از درد و سوزش معده 😭😭😭😭😭

۹ پاسخ

ی فاموتیدین 20 میخوردی حالت بهتر میشود
من هر وق سوزش میگیرم میخورم دکتر داد واسه سوزش و اسید معده

عزیزم من ویروس گوارشی گرفته بودم یه هفتس معده درد و سوزش دارم دکتر فاموتیدین داد هر ۱۲ساعت
پنتاپرازول هم عالیه واسه معده

گفتم ک من باردار بودم خیلی معده درد داشتم بهم فاموتیدین داد و شربت معده

منم موقعی ک باردار بودم بدجور اذیت بودم دکتر بهم گف اینا رو میشه خورد

ای توروخدا از درد معده نگید من دیگه دارم میمیرم 🥲🥲🥲

به من قطره دایمتیکون داده هر وعده۳ قطره

منم هنوز همینطورم فقط باید صبر کنیم

عزیزم اول راهی نگران نباش کم کم یا خوب میشی یا عادت میکنی
مثلا خود من از ۸ هفته ویار داشتم غذا نمیخوردم میخوردم هم بالا میاوردم تا همین یکی دو روز پیش بهتر شدم که دیگه معده دردام شروع شد 🫠

منم همینطورم مثل شما نمیدونم چیکارکنم

سوال های مرتبط

مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ستاره مامان ستاره هفته چهاردهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری