خانما انقباض چجوریه؟

۳ پاسخ

من ک شکمم سفت شده بود بچه خیلی به سمت پایین فشار میاورد

بچه سفت میشه ی طرف و درد داره
حالت شدیدش دردش بیشتره و شکم کلا سفت میشه

اولش هر ۲۰ دیقه مث درد پریودی کمرت میگیره

سوال های مرتبط

مامان دلاناخانوم مامان دلاناخانوم ۴ ماهگی
زهره زهره قصد بارداری
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۴ ماهگی
مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان میران مامان میران ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان آراد و پارسا مامان آراد و پارسا ۴ ماهگی