۷ پاسخ

از شش ماهگی میدم هنوز زوده

هیچی به من گفت نیاز نیس شیر خودت واسش کافیه

منکه دوسه بارفقددادم بهش

دختر من یه ماه و ۱۱روزشه و خیلی وقته که به خاطر نفخ زیاد شکمش دکتر گفت روی شیرش بهش آب جوشیده ی سرد بدم

از دوماه ونیم هرازگاهی میدم

شیر مادر تشنگیشو رفع می‌کنه

از شش ماهگی آب جوشیده سرد شده

سوال های مرتبط

مامان پسرا💙 مامان پسرا💙 ۱۰ ماهگی
مامان آهو خانوم 🦌 مامان آهو خانوم 🦌 ۱۷ ماهگی
مامان آریاآرتا نیلا مامان آریاآرتا نیلا ۵ ماهگی
مامان جوجه نازم 😍 مامان جوجه نازم 😍 ۱۴ ماهگی