کیا هنوز بیدارن به لطف نینی😂💔

۱۸ پاسخ

🥴🖐😣

من به لطف کار شوهر بیدارم 😐خودش رفت سرکار من و گذاشت با بچه آیی که اون داخل داره فوتبال بازی می‌کنه دروازش هم دقیقا واژنمه گل هاش هم مستقییییم می‌ره تو دروازه😐😐😐😐😐😐

من😖😖😖🙁🙁

منم به لطف سرماخوردگی احمق بیدارم 😂

من به لطف خارش دستوپام بیدارم😑

ب لطف شوهرم بیدارم😕

من هر شب بیدارم

بیدار شد شیر خورد الان مرحله ی اروغ گیری هستیم😂😂

من هر شب بیدارم✋️

من🥺ساعت۴ بلندش کردم شیر بخوره پی‌پی کرد پوشکشو عوض کردم خودش خوابید اما خواب از سر من پرید🙂

من بعد ۶ ساعت بیدار شدم به بچه شیر بدم
خواب موندم

منننن

ب لطف توالت بیدارم😂

ما تازه بیدارشدیم

😑😂من

من نیزززز

🖐🏻🖐🏻🖐🏻🖐🏻🖐🏻🖐🏻🖐🏻

قربونش برم منم به لطف لگدهای نی نی بیدارم 🤭🤭🤭🤭

سوال های مرتبط

مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان فسقل بچه💙 مامان فسقل بچه💙 ۸ ماهگی
مامان بهار و آرمان مامان بهار و آرمان ۷ ماهگی
مامان مهوای مادر مامان مهوای مادر ۹ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱۰ ماهگی
مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی