سلام از دیشب درد دارم برم بهداشت معاینه میکنن؟

۳ پاسخ

بهداشت نرو برو زایشگاه.ورزش کن پیاده روی زیاد حتما بکن

منم از دیشب درد دارم میخوام ان اس تی بدم

بهداشت فکر نکنم معاینه کنن. باید بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی