چه بخوری برای سرفه و گلو درد خوبه سرد یا گرم

۵ پاسخ

بخور برگ اکالیپتوس عالیه

یکم نشاسته رو داخل شیر خنک حل کن بعد بذار رو شعله گاز بپزه یکم عسل بهش بزن گرم که هست بخور
نشاسته عالیه واسه گلودرد
من کرونا داشتم تنها چیزی که اون حالت درد تیغ مانندش رو خوب میکرد همین بود

دمنوش به و سیب
عسل ابلیمو
بخور گرم
شلغم
سوپ
اب نمک هم قرقره کنی خیلی خوبه

جوشانده عناب عزیزم

ابجوش باعسل

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان آبجیا مامان آبجیا ۱۰ ماهگی