سلام من تو واژنم خیلی درد دارم طبیعیه؟؟

۱ پاسخ

درد زیاد و همیشگی طبیعی نیست

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پرنس و پرنسس👼 مامان پرنس و پرنسس👼 ۸ ماهگی
مامان 🩷توراهی 😍🩷 مامان 🩷توراهی 😍🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری