برای سونو وزن هم باید شیرینیجات بخوریم ؟؟؟

۱۲ پاسخ

نه نیازی نیس

چقد هزینش

نیاز نیست ولی بخوری بهتره بیداره تکون میخوره میخندی

ن نمیخادش

نه چیزی نیاز نیست

ن‌گلم

نه نیازی نیست

من یه کیک و شیرکاکائو خوردم رفتم تا نوبتم شد یه ساعت طول کشید دیگ چیزی نخورده بودم

من که خوردم

نه
بچه من پون پاهاش بسته بود هر کار کرد باز نکرد گفت چیز شیرین بخور راه برو بیا

ی چی بخور ک بیدار باشه حالا حتما شیرینی نه

چرا اسمتا گذاشتی معجزه امام رضا
میشه تعریف کنی چیشده؟
البته اگه شخصی نیس

سوال های مرتبط

مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلاناخانوم مامان دلاناخانوم ۴ ماهگی