واسه نفخ دلپیچه بچه چی خوبه🥲

۵ پاسخ

اگه شیر خودتو میدی خودت ریوند چینی دم کن بخور میگن خوبه

پدی لاکت خیلی خوبه اولش تا چند روز حس میکنی بدتر شده بعدش اروم میشه هم رفلاکس هم کولیک و اروم میکنه شربت اهورا نی نی هم خیلی اروم میکنه

دایمتیکون و گریپ میکسچر خارجی عالیه

بی بی کر. دایمتیکون

قطره کولیک

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶 مامان فندق کوچولو👶 ۵ ماهگی
مامان فاطمه  فادیا مامان فاطمه فادیا ۸ ماهگی
مامان لیاناآرادهیراد مامان لیاناآرادهیراد ۴ ماهگی
مامان رقیه مامان رقیه ۵ ماهگی
مامان آریو🩵 مامان آریو🩵 ۶ ماهگی