واکسن رایانو زدم 🫩

۶ پاسخ

مبارکش باشه انشاالله همیشع سلامت باشه

معلومه اذیت شده

به سلامتی 💙💙

بسلامتی

ب سلامتی انشالله سبک باشه براش ماهم دیروز زدیم اصن بچم اذیت نشد انشالله رایان جان هم اذیت نشه❤

بسلامتی مراقبش باش تب نکنه

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا ۱۰ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۱۰ ماهگی