۶ پاسخ

اره عزیزم بسلامتی بغل بگیریش من پسرم با وزن 2400دنیا اومد

اره خوبه.

خوبه
من تو سونو زده بود ۳۲۰۰زایمان کردم ۲۹۰۰بود

بسلامتی گلی آره خوبه

اره خوبه بعضی وقتا دنیا ک میاد بیشتر هم میشه وزنش

بسلامتی عزیزم
آره خیلی نرمال و خوبه
انشاالله بسلامتی بغل بگیریش ❤️

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی