کیست و آبسه فرق داره،
اگه خودش میاد و میره مشکلی نیست.
ولی وای از اون روزی که آبسه بشه.
من یه بار آبسه رو تخلیه کردم. خیلی درد داشت، ولی به محض تخلیه دردش افتاد.
فقط جراحی،من یه هفته است جراحی کردم
باید اندازش چقدره اگه بزرگه برو دکتر اگه کوچیکه تو تشت پتادین بریز بشین توش تاچند هفته خودش میترکه
کیست بارتولن احتیاج به تخلیه نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.