مامانا جواب ازمایش اومد میشه برام تفسیر کنید

تصویر
۱۹ پاسخ

بعدالان این آزمایشتون اوکیه و ریسکی نداره انشاالله درسته؟

این آزمایش سلفریه؟ خودتون خواستید ؟؟

گلم این چه آزمایشی شما دادین؟

تو برگه برات میزنه جنسیت رو فکر کنم صفحه اول بود یا دوم اینا نمیدونم ولی جنسیت میزنه

ان شاالله که سالم و سلامت باشه

تصویر

چرا خواهر پسره
آبجیم دوقلو بارداره ،سلفری انجام داده ،کروموزم نوشته بود y،جفتشون پسر ه

کروموزوم y
پسر ،ان شاالله انومالی میری متوجه میشی
سلفری دقیق جنسیتو که بگه ،
چون آزمایش دی ان ای حساب میشه

کروموزوم yپسر
کروموزوم xدختر
شمام yهست
کی بهت گفته دختره؟

عزیزم تاریخ زایمانمون باهم یکیه😍

خداروشکر که همه چی خوبه
اما جنسیتش پسره

یه دختر سالم 🌺

همه چی سالمه عزیزم

دو قلون؟

عزیزم آزمایشت خوبه و سالم جنین و دختر هست

اینم برگه سوم

تصویر

جنسیت دختره و سالم الحمدالله

اینم برگه دوم

تصویر

این صحفه ک خوبه ریسک نداره خداروشکر

دوصحفه بفرست

سوال های مرتبط

مامان حبه انگور مامان حبه انگور هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دردونه🎀🩷 مامان دردونه🎀🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان محمد حسن💚 مامان محمد حسن💚 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نفسم مامان نفسم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهیا و هلیا♡ مامان مهیا و هلیا♡ ۲ ماهگی