۳ پاسخ

گیگوز عالیه

ببلاک کامفورت دکتر ب من داد

من گیگوز میدم یبوست نگرفته اصلا وزن گیریش هم خیلی عالی بود بچم افت وزن داشت تو ۱ماه فقط ۴۰۰ گرم وزن گرفته بود هم کمبود وزنشو جبران کرد هم بیشترهم شدع

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۵ ماهگی