۵ پاسخ

آره من به دخترم میدم خیلیم دوس داره

سلام بله من از ۶ ماهگی دارم میدم
آب انار ،اب سیب ،اب هویج

اره بابا پسر من خیلی دوس داره البته اب انار رو خودم میگیرم براش

بله

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۱ سالگی
مامان setiya مامان setiya ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی
مامان آرتین💙❤️ مامان آرتین💙❤️ ۱ سالگی