توی ۲۸هفتگی هم باید سونو بریم؟!

۶ پاسخ

از ۲۸ تا ۳۲ هفتگی سونوی رشده که دکترم گفت ۳۱ هفتگی بدم.

آره امشب دکتر بودم برای هفته ۲۸نوشت سونوگرافی داپلر سه بعدی برای وزن و چسبندگی جفت طول سرویکس و آنومالی اسکن تاخیری

اره من امروز سونو دادم

اره یه سونو وزن هست که از ۲۸ هفته میفرستن

سونو رشد هست عزیزم

اره سنو رشد

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان ۸ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۷ ماهگی