۷ پاسخ

۱۱۵۰🥺

من ۲۸ هفته رفتم ۱۲۵۰ بود

من ۲۹هفته ۱۴۰۰

خیلی هم خوب بود . ۲۸هفته رفتم ۱۱۰۰بود . دکتر گفت کمه باز دو هفته بعد ش شنو دادم ۱۵۶۰بود . گفت خوبه

ماشالله خوبه وزنش
دکترت نشون دادی؟

عالیه عزیزم ماشالله

من امروز ۲۷ هفته و ۱ روز گفت ۹۰۰ گرم دکترم گف خوبه فک میکردم بچم خوب وزن گرفته یعنی الان نگرانش شم؟

سوال های مرتبط

مامان امیررضا و آیسام مامان امیررضا و آیسام ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی