بهترين مارک شامپو نوزاد

۱۱ پاسخ

من پینو و فیروز میزنم
ولی پینو رو راضی تزم

برا دخترم هم جانسون استفاده کردم هم یونی از ترکیه براش خریده بودم ،ولی هیچ فرقی نداشت خدایی برگشتم به فیروز 😄

چیکو استفاده میکنم خیلی خوبه

ماما بیبی

مامابیبی خیلی خوووبه

بی بی لند خوب بود

جانسون

سلام مامانا تو تبریز یه دکتر خوبی نوزاد میدونین؟

من خودم پینو و بی بی لند استفاده کردم راضی بودم

چیکو ،جانسون

من مامابیبی میزنم خیلی خوش بو و نرمه

سوال های مرتبط

مامان نی نی ماه مامان نی نی ماه ۱ سالگی
مامان یوسف مامان یوسف هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری