۳ پاسخ

امشب منم همینجور شدم و سمت چپم گزگز میکرد😕😕 ینی میشه نی نی باشه؟؟ اخه هنوز خیلی کوچیکه و تکوناشم قابل لمس نیستن

پس طبیعیه فقط سمت راستم و نینی هم اونجاست توراست

منم همینطورم

سوال های مرتبط

مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری