دوستان من تو هفته ۳۰ هستم سونوی وزن برم؟

۶ پاسخ

من 28 هفته رفتم

آره حتما برو که اگه نیازبود تغذیه رو درست کنی انشاالله که عالی باشه

اره منم دکترم گف ۳۰ هفته برم وزن

آره دیگه ۳۰ هفته یه سونو هس که باید بری دکترت نگفته مگه

منکه ۳۰ هفته سونو وزن رفتم .

آره دکترت نگعته

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان آرن مامان آرن روزهای ابتدایی تولد
مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد