شما هم معده درد و رفلاکس دارید ؟ چی بخوریم بهتر شه

۷ پاسخ

منم دارم تنها نیستی

منکه فقط شیر یه کوچولو ارومم میکرد ک اونم بعد ی تایمی تاثیر نداشت کلا که دکتر برام قرص نوشت اون خوبه

سعی کن نخوری من رعایت کردم الان بهترم

فقط شربت آدی ژل میخورم
من حتی با آب خالی هم معده ام بهم می‌ریزه الان چن شب خوب شده

منم دارم دکتر قرص داده و گفته ترشیجات سیر پیاز اینارو نخورم الان یکم بهترم

اجی بگو شماهم شاخ دراوردین یا زوده😩🥹😂بخدا اعصابم خراب شده
هرصبح بالامیارم
کمردرد دارم واژن درد دنده درد
الانم جاامپوله سفت شده دردمیکنه میخاره
ترس کردم
حال خراب
سوزش معده
پا درد😩
دست رو دلم نزاررررر

آره منم دارم بیشتر شبها

سوال های مرتبط

مامان کارن🩵🫐 مامان کارن🩵🫐 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان خانوادپنج نفره مامان خانوادپنج نفره ۱۲ ماهگی