۴ پاسخ

نه راحته

نه اوکی بود

پسرمن خیلیی اذیت شد، ۲۴ساعت خیلیییی سخت بود
ولی دومایش نه راحت تر بود براش

همه ب من میگفتن دوماهگی سخته ۴ماهگی اسون.ولی برای پسرم دوماهگیش اسون بود ولی ۴ماهگیش تا۴روز تب شدید داشتو بی قراری میکردو شیر نمیخورد.دیگه پاب پاش گریه میکردم

سوال های مرتبط

مامان آلبــــالو🍒 مامان آلبــــالو🍒 ۱۱ ماهگی