من شنزده هفتم تا کی میتونم طاق باز بخوابم

۶ پاسخ

تا ۱۸ هفته
ب من گفت الان ۱۸ رد کردی دیگ نباید طاق باز بخابی در حد جا به جایی عیبی نداره ولی خاب طولانی اصلا

شنیدم میگن تا ۲۰ هفته ولییی بهتره از الان بخوابی به پهلو که بعدا سختت نباشه و عادت کنی

الان هر طور بخوابی ایرادی نداره ولی از هفته ۲۱ به بعد طاق باز خوابیدن اونم طولانی مدت خطرناکه وگرنه در حد ۱۰ دقیقه یک ربع ایرادی نداره

۲۰هفته

من خودم از اول بارداری رو شکم نخوابیدم.از ۱۲ هفته هم طاق باز نخوابیدم که عادت کنم😬

دیگ از الان کم کم عادت کن نخوابی

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرم 🥰 مامان مامان پسرم 🥰 ۲ ماهگی
مامان نفس و نامین مامان نفس و نامین هفته سی‌ام بارداری
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری