سلام مامانا از کی نباید دیگه طاق باز بخوابم

۵ پاسخ

هفتت که بره بالا کم کم دیگه خودت طاق باز نمیخابی چون راحت نیستی

سلام گلم میشه بپرسم کجا رفتی سونو ان تی منم میخام برم ولی نمی‌دونم کجا برم

از16هفته

دیگه از الان نخواب

من شبا بصورت اتفاقی میخوابن ولی میگن خوب نی

سوال های مرتبط

مامان ســـلین🪽🐣✨ مامان ســـلین🪽🐣✨ ۶ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حُسنا خانوم مامان حُسنا خانوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادمهر و رادین مامان رادمهر و رادین ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کیان 🩵 مامان کیان 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نورا👧🏻🎀 مامان نورا👧🏻🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی