خانما از چه هفته ای نباید طاق باز بخوابم؟

۸ پاسخ

منم انقددددددد دوس دارم طاق باز بخابم اما میترسم ولی پهلوهامم درد گرفته حالت سابیدیگی داره ازبس روپهلوهام خابیدم

دیگه نباید طاق باز بخوابی. به پهلو بخواب پشت سرت بالشت بزار که نتونی تو خواب بچرخی، بین زانوهایم یه بالشت بزار که هم کمردرد نگیری هم رو شکم قل نخوری.

من اول که مبخام بخابم به پهلوام هرموقع بیدارشم میبینم طاق بازم😕خدامیدونه چندسال طاق باز بودم😂

از ۱۲ به بعد

اوه منکه هنوز طاق بازم

از ۲۰ ب بعد من الان یکم حساس شدم با اینک هفته ۱۸ ام ولی باز گاهی میخوابم

😅😂😂 منی که صبح بیدار میشم میبینم طاق بازم

از ۱۲ب بعد

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ســـلین🪽🐣✨ مامان ســـلین🪽🐣✨ ۶ ماهگی
مامان نفس و نامین مامان نفس و نامین هفته سی‌ام بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بهراد 😍❤️🧿 مامان بهراد 😍❤️🧿 ۷ ماهگی