۷ پاسخ

اگه ده دقیقه طاق باز بخوابی مشکلی نیست ولی ده دقیقه اصلا یه ربع نشه چون به عروق فشار میاد

من تقریبا از ۸ هفته صاف میخوابیدم یه هو از درد شکم بیدار میشم الانم اگه صاف بخوابم دردم میاد

من از موقعی که باردارشدم طاق باز نمیخوابم همش به پهلو میخوابم

من دیشب گوگل میچرخیدم میگفت جفت قدامی ها نباید صاف بخوابند
نخوابی بهتره چون عادتت میشه
من قدامی ام چقدر صاف خوابیدم الان سختمه🥺

ازهفته۲۰

از هفته ۲۰

از الان تلاش کن

سوال های مرتبط

مامان نفس و نامین مامان نفس و نامین هفته سی‌ام بارداری
مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ســـلین🪽🐣✨ مامان ســـلین🪽🐣✨ ۶ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری