نوزادای شماهم عرق میکنن؟؟

۶ پاسخ

پسر من بله عرق میکنه.
به شدت گرمایی هست.

اره گرمش باشه خیلی

اره پیشونیش خیلی عرق میکنه

اره خیلی

معلومه اره همه انسانا عرق میکنن دیگه

من نه. نی نی شما اگه پسره میگن گرمی بدن پسر بالاس شاید بخاطر اونه. دلیل علمیشو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا خوشگله🫀 مامان آتوسا خوشگله🫀 ۲ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان امیر رضا و حلما مامان امیر رضا و حلما ۴ سالگی