خانما نوزادای شماهم زبون خیلی در‌میارن؟؟

۳ پاسخ

وای پسر منم زبونشو همش میاره بیرون نگرانشم

آره. رفلاکسه

ارہ دختر منم گاھے اوقات زبونش در میارہ میگن بخاطر رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان شاهانِ فندوق مامان شاهانِ فندوق ۱۱ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان مامانیا مامان مامانیا ۸ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا خوشگله🫀 مامان آتوسا خوشگله🫀 ۲ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی