۶ پاسخ

اره گلم

وای بچه من همش دهنش بازه دنبال سینه میگرده
طبیعیه؟

روزای اول حتما باید بخوره دیگ وگرنه قندش میوفته

ببببببللللللللللللههههههه

اره زود زود بیدار میشه برای شیر بزرگ تر بشه بهتر میشه

من بچم عصن شیر نمیخوره همش خابه

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۱۳ ماهگی
مامان مامانیا مامان مامانیا ۸ ماهگی