نوزادای شماهم گریه میکنن وقت و بی وقت؟

۳ پاسخ

اوف خسته شدم یا باید سینه تو دهنش باشه یا خواب باشه یا گریه می‌کنه بایددور تا دور خونه رو بچرخونم

بچه ی من کل دیشب رو نخوابید و گریه میکرد و میپیچید به خودش ،، فکر کنم تقصیر من بود چون شیر خودمو میدم عدسی خورده بودم احساس میکنم واسه اون نفخ کرده بود🤦🏻‍♀️

آره منکه سرم داره منفجر میشه از بیخوابی

سوال های مرتبط

مامان مامانیا مامان مامانیا ۸ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا خوشگله🫀 مامان آتوسا خوشگله🫀 ۲ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی