۴ پاسخ

توصیه میکنم نخور. بزار به حالت طبیعی بدنت باز شه دهانه رحم. معمولا سی و هشت هفته دکتر قرص گل مغربی میده ک بزارید واژن یکی هم بخورید. تا دهانه رحم نرم بشه.

گرمه نخور اصلا
دمنوش هیچیش خوب نیست

تا ماه آخر نخور

میگن دمنوس و اینچییزا گیاهی تو ماه آخر نخورید خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد