سلام خانوما
اومدم آنومالی دعا کنید همچی خوب باشه🥹❤️

۱۲ پاسخ

انشاالله ک خوب پیش میره.
سونو کی رفتی

الهی امین

انشاالله خیره عزیزم

بیا بگو جنسیت چی بود؟

ان شاء الله همه چی خوبه

انشالله همچی عالیه عزیزم

الهی خوشحال برگردی

منم الان تو مطب هستم و منتظرم صدام کنه برم

انشاالله همه چی خوبه صلوات فرستادم برات صدای قلبشو شنبدی برای نی نی منم دعا کن انشاالله سالم باشه سونوگرافی ناامیدم نکنه البته خدا بهم لطف کنه و امید بهم بده انشاالله

چشم عزیزم انشاالله صحیح وسالم باشه

انشاالله با شادی برمیگردین

انشاالله همه چی خوب پیش بره و باب دلت

سوال های مرتبط

مامان 💙مامان جوجو💙 مامان 💙مامان جوجو💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری