به نظرتون خوبه که به بچم پستونک بدم؟؟

۴ پاسخ

بستونک خوب نیس. اصن. اگه بچت. کولیک نداره بهش. نده. پستونک. باعث میشه بچه. دیر ب. حرف. بیاد.

اگر ارومه نده من بخاطر کولیک بهش دادم اما اصلا دوست ندارم بخوره

من میخوام بدم ولی نه همیشگی ولی خب خوبه
از ولع مکیدنش کم میکنه

اگه ارومه ندی بهتره

سوال های مرتبط

مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا مامان مهوا ۱۴ ماهگی