۵ پاسخ

دکتر بچه من گفت دو و نیم سی سی

من‌دو سیسی میدم عزیزم دکتر گفته

من بچم یک ماهش بود دکتر گفت در طول روز پنج بار میتونم بهش بدم هر بار یک سی سی
اما من دیگه نمیدم اول ها میدادم خوب بود اما الان احساس میکنم اذیتش می‌کنه

به من دکتر ۳سیسی گفته بود

نمیدونم من ک یک سیسی میدادم و میدم تاثیر داره برلی دخترم

سوال های مرتبط

مامان دلین🎀🧸 مامان دلین🎀🧸 ۱۱ ماهگی
مامان پناه✨️ مامان پناه✨️ ۳ ماهگی
مامان لیمو شیرین 🐣🍼 مامان لیمو شیرین 🐣🍼 ۶ ماهگی